مراسم تکریم و معارفه معاونان پیشگیری و آمادگی سازمان مدیریت بحران تهران برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونان پیشگیری و کاهش خطرپذیری و آمادگی، عملیات و مقابله سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و همچنین مدیران حراست و حقوقی این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، طی احکامی از سوی علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی به عنوان «سرپرست معاونت پبشگیری  و کاهش خطرپذیری»  سازمان منصوب و همچنین مجید آرون به عنوان سرپرست «معاونت معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل» این سازمان منصوب و از خدمات سید مجتبی حسینی معاون پیشین پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان تقدیر شد.

در متن این احکام بر ضرورت بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه ریزی، هدایت و نظارت هوشمندانه برای انجام هرچه بهتر وظایف محوله  و استفاده از نگاه دقیق، علمی و متکی بر روحیه خدمت رسانی سازمان تاکید شده است.

همچنین طی حکم دیگری از سوی حراست کل شهرداری تهران محمد علی میرزایی به عنوان مدیر جدید حراست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران منصوب و از خدمات رضا صفی آریان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه این برنامه، مراسم تکریم رضا صفی آریان مدیر پیشین حراست و محمد تقی طاهری مدیر پیشین حقوقی سازمان نیز برگزار و از خدمات آنها  تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 16908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =