تصاویر مادران شهدا زینت‌بخش تابلوهای شهری پایتخت شد

سازمان زیباسازی شهر تهران، عکس مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس را به همراه تصاویر فرزندان شهیدشان، روی سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر اکران کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه شهدا گنجینه‌های تاریخی و الگوی ایثار هستند اما باید دانست شجاعت و عظمت شهید متاثر و نشات گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به ‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی انجام داده است، گفت: این پویش با نام "به احترام مادران شهید" تصاویری از مادران شهدا را به همراه عکس فرزندان شهیدشان میهمان سازه های تبلیغاتی سطح شهر کرده است.

او با بیان اینکه این مادران با صبر و شجاعت بی‌بدیل خود و با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند، ادامه داد: مادران ایران زمین در طول وقایع انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی آفریدند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد. آنان با صبر، استقامت، تحمل دشواری ها و برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین امنیت و آرامش مردم، همه‌ ملت ایران را مدیون خود ساختند.

صیادی با بیان اینکه تمام سازه های فرهنگی اعم از عرشه ها، بیلبوردها، پرتابل ها و مووینگ ها به این پویش اختصاص یافته است، افزود: هرچند این اقدام در مقابل ایثار و فداکاری های این مادران اندک به نظر می رسد، اما تلاش کرده ایم تا حد ممکن و در حد توان بتوانیم قدردان زحمات این مادران باشیم.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 16909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =