امکان صادرات خدمات پزشکی از تهران به کشورهای همجوار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی پروژه‌های توریست درمانی تاکید کرد و گفت: امکان صادرات خدمات پزشکی از این استان به کشورهای همجوار فراهم است.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان اظهار داشت: با توجه به تعدد و ‌تنوع مراکز پزشکی و ظرفیت‌های علمی و استقرار دانشگاه های مهم در سطح استان تهران امکان صادرات خدمات پزشکی از استان به کشورهای همجوار وجود دارد.

عسگری ادامه داد: تامین زیرساخت های این بخش به عنوان یکی از عوامل مهم در ارزآوری و توسعه صادرات است که تشویق و ترغیب سرمایه گذاران با توجه به جذابیت‌های پیش بینی شده برای بخش توریست درمانی می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی این بخش را فراهم آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: توسعه صادرات از سوی دیگر متضمن تامین مالی از طریق فروش اوراق و منابع داخلی بانک‌هاست که با حضور جدی و سرمایه گذاری در این بخش می‌توان دورنمای بسیار مطلوبی را فراهم ساخت.

براساس این گزارش، در جلسه مذکور به بررسی مسائل و مشکلات بزرگترین مجتمع دندانپزشکی کشور با سرمایه گذاری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخته شد و بانک‌های عامل آمادگی خود را برای همکاری و تکمیل پروژه از طریق تسهیلات منابع داخلی و فروش اوراق اعلام کردند.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 16914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =