برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک اسلامی در منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ از اجرای چندین ویژه‌برنامه‌ به مناسب روز مادر و هفته زن خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: شهرداری منطقه ۵ به مناسبت روز مادر و هفته زن، برنامه های متنوعی برای بانوان منطقه خواهد داشت. برگزاری جشن بزرگ روز زن در استادیوم آزادی در تاریخ ۲و  ۳ بهمن، برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک اسلامی در مجموعه شهربانو از ۲۷ دی تا ۳ بهمن، از جمله این برنامه هاست.
او ادامه داد: سومین پویش جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی مادران زندانی نیز در سالن اجتماعات میدان آزادی در تاریخ ۲ بهمن برگزار خواهد شد. این پویش در سال های گذشته نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت و منجر به آزادی تعدادی از مادران زندانی شد.
شریفی با اشاره به دیگر برنامه ها گفت: جشن روز زن در گرمخانه یلدا واقع در فرحزاد در تاریخ ۱۶ بهمن برگزار و  تقدیر از بانوان فرهیخته، توانیاب، کارآفرین و منتخب در مجموعه شهربانو در تاریخ  ۱۵ بهمن برگزار خواهد شد.
شریفی با بیان اینکه گالری نقاشی در فرهنگسرای معرفت  از ۳ دی تا ۱۰ بهمن برپا خواهد بود، اذعان داشت: تکریم مادران آسمانی، مادران شهدا و همسران شهدای مدافع حرم از۲ تا ۵ بهمن از دیگر برنامه های شهرداری منطقه ۵ خواهد بود. برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بوستان ها و محلات از ۲ تا ۵ بهمن ماه و غربالگری پزشکی ویژه بانوان در مجموعه شهربانو از ۲ تا ۶ بهمن از برنامه های دیگری است که به مناسبت هفته زن در سطح منطقه ۵ برگزار خواهند شد.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 16919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =