با چهارچوب‌های هوشمندسازی می‌توان مانع گسترش کرونا شد

شهردار تهران با تاکید بر لزوم پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: ماحصل حضورفعال شهرداری در کمیته‌ای با حضور متولیان نظام بهداشتی کشور و دستگاه‌های مختلف اجرایی، برگزاری نوبت دوم بیماریابی به صورت دقیق با استفاده از ابزارهای هوشمندسازی است.

به گزارش خبرنگار شهر، سه شنبه -28 دی 1400- علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه «هوشمندسازی کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا در کلانشهر تهران»، ضمن اشاره به وجود شیوه‌های نوین برای شناخت بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها، بیان کرد: این شیوه‌های نوین به ویژه در حوزه هوشمندسازی قابل مشاهده است. تجربه‌ روزهای گذشته در خانه‌های بهداشت و مترو، اطلاعاتی را به شهرداری ارائه می‌کند که به وسیله هوشمندسازی و توجه به نتایج آزمایشات برپایه هوشمندسازی، می‌توان خدمات ویژه‌ای ارائه کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه با شرایط جدید جامعه می‌توان بیماری کرونا را کنترل کرد، افزود: اینگونه می‌توانیم از ابتلا در آینده پیشگیری کنیم.

زاکانی ضمن اشاره به تشکیل کمیته‌ای با حضور متولیان نظام بهداشتی کشور و دستگاه‌های مختلف اجرایی، بیان کرد: شهرداری در این کمیته حضور فعالی دارد. ماحصل این حضور برگزاری نوبت دوم مواجهه بیماریابی به صورت دقیق با استفاده از ابزارهای هوشمندسازی است. با چهارچوب‌های هوشمندسازی می‌توان مانع گسترش بیماری شد.

او در پایان گفت: درحال حاضر شرایط بیماری کرونا در حد قابل قبولی است که اگر بی دقتی اتفاق افتد با بحران‌ دیگری مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 16939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =