پیکر شهید خسرو قادری قمصری در منطقه ۱۸ تشییع شد

پیکر پاک و مطهر شهید خسرو قادری قمصری در میان استقبال پرشور مردم جنوب غرب تهران از میدان معلم یافت آباد برای آرام گرفتن در جایگاه ابدی خود بدرقه شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸, آیین تشییع شهید خسرو قادری قمصری با حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم شهیدپرور و ولایتمدار منطقه ۱۸، از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری با مدیحه‌ سرایی مداحان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، از میدان معلم محله یافت‌آباد آغاز و تا مسجد قمربنی هاشم (ع) ادامه پیدا کرد.

گفتنی است؛ پیکر تازه تفحص شده این شهید والا مقام پس از گذشت قریب  به ۴۰ سال شناسایی شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت. شهید خسرو قادری قمصری از پایگاه بسیج مقداد تهران عازم جبهه های حق علیه باطل شد. این شهید والامقام در سال ۱۳۶۱ در منطقه شرق بصره و در عملیات رمضان مفقود شد که پس از ۳۹ سال مفقودی پیکر این شهید از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شده است و مراسم وداع پیکر این شهید با حضور خانواده محترمشان در معراج شهدا برگزار شد. با توجه به اینکه این شهید قبلا در مهرآباد جنوبی ساکن بود، آیین تشییع پیکر پاک شهید در محله قدیمی در منطقه ۱۸ نیز برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ مراسم تشییع پیکر شهید قادری قمصری روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه در محله اوقافی های کرج  از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به سمت فلکه اول گوهردشت، مسجد جامع رجایی شهر به صورت پیاده برگزار و پیکر ایشان در امامزاده طاهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

 

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 16952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =