سومین پویش آزادسازی مادران زندانی جرائم غیرعمد برگزار می‌شود

در آستانه سالروز میلاد خجسته یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، سومین پویش آزادی مادران زندانی در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، سومین پویش مردمی آزادی مادران زندانی به همت نیکوکاران و خیرین شهر تهران روز شنبه ٢ بهمن ماه ساعت ١٨ مصادف با شب میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در راستای گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار می‌شود.

در سومین "پویش آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمدی" شهرداری مناطق ۵ و ۹ مشارکت خواهند داشت و این پویش خیرخواهانه و مردمی‌پسند جشن گلریزان با رویکردی اجتماعی و فرهنگی و با هدف گره‌گشایی مشکلات و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی با حضور نماینده سازمان زندانها، چهره‌های سرشناس هنری، ورزشی، علمی، فعالین مدنی، خیرین، افراد تاثیرگذار، صاحبان مشاغل و صنایع و هنرمندان مطرح کشور در راستای پیروی و تاسی از سیره اهل بیت (ع) و  تحقق اهداف این طرح  اجرا می‌شود. در این پویش عزم جدی مدیریت شهری برای ایجاد همدلی در شهر، میان خیرین، فعالین اقتصادی، فرهنگی، هنری و ورزشی در آزادی مادران زندانی است.

لازم به توضیح است که در اولین پویش در سال ۹۸ تعداد ۳۵ مادر و در سال ۹۹ و طی دومین پویش تعداد ۶۱ مادر زندانی آزاد شده و سال نو را در کنار خانواده خود تحویل کردند.

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 16953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =