برگزاری کارگاه هنری «پرچم ایران بالاست» در خانه اتحادیه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز برگزاری کارگاه هنری «پرچم ایران بالاست» به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خانه طهران (اتحادیه) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با اعلام این خبر گفت: در این رویداد هنری ۴۰ هنرمند از سراسر کشور، زیر نظر ۶ استاد طراح، به تولید محصولات فرهنگی با رویکرد استفاده همگانی از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر زندگی، خواهند پرداخت. آثار کاربردی این کارگاه هنری قرار است در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.
او افزود: هدف این کارگاه هنری که به مدت سه روز از ۲۹ دی‌ تا اول بهمن‌ماه در خانه طهران از زیرمجموعه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود، ترویج استفاده از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر زندگی روزمره مردم است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن اشاره به کاربردی بودن آثار هنری این کارگاه توضیح داد: نگاه به ترویج استفاده از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند باعث گسترش وحدت و حس غرور ملی در میان جامعه شود؛ بر همین اساس این کارگاه هنری قصد دارد تا در جشن ملی دهه فجر، محصولات فرهنگی و کاربردی را برای استفاده عمومی در اختیار مردم قرار دهد. 
صیادی با اشاره به فعالیت‌های هنری در این کارگاه گفت: در این رویداد فرهنگی، هنرمندان حاضر که از سراسر کشور در این کارگاه گردهم آمده‌اند طی سه روز در کنار هم به خلق اثر و تولید محصول می‌پردازند و محصولات خروجی این کارگاه در اختیار مردم قرار خواهند گرفت تا در جشن ملی پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به فضای شهری رنگ از غرور ملی ببخشند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: برپایی کارگاه‌های محصولات فرهنگی و سمپوزیوم‌های هنری از جمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهر تهران است که به مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شوند و این بار با مشارکت حوزه هنری استان تهران و خانه ماه، کارگاه فرهنگی «پرچم ایران بالاست» را برگزار می‌کنیم.
کارگاه فرهنگی «پرچم ایران بالاست» از امروز ۲۹ دی‌ماه با حضور اساتید و هنرمندان طراح کشور با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران، حوزه هنری و خانه ماه به مدت سه روز در خانه طهران(اتحادیه) برگزار می شود.

انتهای پیام

۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 16984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =