اهدای خون کارکنان شهرداری منطقه ۱۵

کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ به منظور افزایش ذخایر بانک خون کشور همزمان با بحران کرونا در اقدامی خداپسندانه خون خود را اهدا کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حجت الاسلام رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا ۸۵ نفر از مدیران و کارکنان نواحی و ستاد شهرداری منطقه ۱۵ به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع دوستی و یاری رساندان به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی در این برنامه خداپسندانه شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه این اقدام با همکاری سازمان انتقال خون انجام شد، افزود: اکیپ سیار سازمان انتقال خون با برپایی ۶ تخت در نمازخانه شهرداری منطقه، اقدام به خون گیری از کارکنان داوطلب این منطقه کردکه با استقبال خوب کارکنان مواجه شد.

رسولی ضمن قدردانی از همراهی پرشور همکاران با توجه به شرایط کرونا گفت: این طرح خداپسندانه با توجه به اطلاعیه سازمان انتقال خون مبنی بر نیاز شدید بیماران به تمامی گروه‌های خونی و کمبود ذخیره خون انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرداری منطقه افزود: به دلیل استقبال پرشور اهداکنندگان در تلاش هستیم مجددا اکیپ سیار خون گیری را به منطقه بیاوریم تا همکارانی که به دلیل کمبود زمان موفق به شرکت در این امر خداپسندانه  نشده اند بتوانند خون خود را اهدا کنند.

۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 1701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =