لزوم تملک باغات و افزایش سرانه‌های خدماتی در مناطق کم‌برخوردار پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید از منطقه ۱۰ و احصاء موارد و موضوعات مختلف، دستوراتی را در حوزه خدمات شهری در این منطقه به تصویب رساند و بر لزوم تملک باغات و افزایش سرانه‌های خدماتی در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی علیرضا زاکانی شهردار محترم تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش "قرار خدمت "، جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل سازمان بوستان ها، زیباسازی، پسماند، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران ارشد حوزه معاونت خدمات شهری و معاون و مدیران خدمات شهری این منطقه در منطقه ۱۰ حضور یافتند. 

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه پس از ارائه گزارش جامعی از وضعیت این منطقه در حوزه خدمات شهری، گفت: هدف ما در شهرداری تهران خدمت خالصانه به مردم است. بنابراین، تمامی معضلات و مشکلات در این منطقه پس از احصاء باید به شکل ویژه و کارشناسی شده حل و برطرف شود.

بهرامی افزود: در طرح تحول نگهداشت شهر باید به موضوعات جدید و با اهمیت ورود کنید، ضمن اینکه باید از ظرفیت های موجودی که منجر به اتفاقات خوب در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان عزیز این منطقه می شود، استفاده شود.

او با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در این منطقه گفت: با توجه به اینکه این منطقه جزو مناطق کم برخوردار در حوزه سرانه های خدماتی از جمله فضای سبز محسوب می شود، لذا تملک باغات در راستای تبدیل آن به فضای سبز عمومی باید با جدیت دنبال شود.

بهرامی در ادامه با بیان این که ظرفیت های خوبی در شهرداری تهران ایجاد شده است، گفت: لذا باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوبی در راستای خدمت رسانی به شهر و شهروندان استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های خوب این منطقه در راستای تبلیغات محیطی گفت: ما در جنوب تهران بیشترین بدنه تبلیغی را در اختیار داریم که به طرح موضوعات اجتماعی بپردازیم. در این منطقه هم باید از ظرفیت های موجود برای تبلیغات محیطی به شکل ویژه ای استفاده شود.

او در ادامه تصریح کرد: در شهرداری تهران سازمان ها و شرکت ها باید در راستای تسریع در انجام امور شهرداری های مناطق عمل کنند و اختیارات لازم برای تسریع در انجام امور داده شده است. بر همین اساس محوریت کارها با معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.

لازم بذکر است؛ جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیات همراه پس از زیارت مزار شهدای گمنام آرمیده در آستان امامزاده معصوم (ع)  و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا، در جریان آخرین وضعیت ساماندهی و طرح بازپیرایی بوستان اعتماد که در جوار موزه هفت چنار واقع شده، قرار گرفتند و در ادامه از باغ تملک شده نظر(پارک ویژه مادر و کودک) و زمین کانون سلمان فارسی بازدید کردند.

گفتنی است؛  در این جلسه پس از بحث و بررسی و احصاء مسائل و موضوعات مهم این منطقه،  به دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران مصوباتی‌ به تصویب رسید.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 17039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =