بازارچه سنتی ستارخان میزبان بانوان کارآفرین است/حرکت کاروان آب و آئینه در منطقه۲

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن ،۳۰نفر از بانوان کارآفرین منطقه ۲ در نمایشگاهی که در بازارچه ستارخان برپاشده است، دستاوردهای خود را ارائه می کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، کاظم داودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح  ویژه برنامه های گرامیداشت روز زن  و مادر اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت مقام روز زن در قالب  برگزاری کارگاه های تخصصی ،مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان، معرفی چهره های برتر و نمایش فیلم و کتابخوانی در نواحی و محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.
او گفت: نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین به مناسبت میلاد ریحانه النبی(س) جهت حمایت از تولیدات بانوان کارآفرین مشاغل خانگی و بانوان سرپرست خانوار از تاریخ ۳۰ دی ماه تا ۸ بهمن ماه در محل ضلع شرقی ورودی بازارچه سنتی ستارخان برپا و میزبان علاقمندان است.
داودی به  ویژه برنامه های"کاروان آب و آیینه" با اجرای سرود و موسیقی های محلی در محل ساختمان مرکزی شهرداری منطقه، بوستان ها، مراکز تجاری، معابر و میادین پرتردد منطقه اشاره کرد و گفت: برگزاری "شب شعر حنانه"، ورکشاپ خوشنویسی در سه رشته خوشنویسی باقلم، خودکار و مقاشی خط و  غبار روبی مزار مادران شهداء  تحت عنوان "مهر آیین" بخشی از برنامه ها است.
معاون شهردار منطقه به  تهیه کارت پستال هایی توسط کودکانِ کانون آموزش شهروندی محلات و اهداء به مادران ساکن در خانه سالمندان تحت عنوان "به مادران شهر من"  اشاره کرد و گفت: "هدیه نور" از دیگر برنامه ها است که در آن، با اهدای گل و هدایا از مادران دارای نوزاد تازه متولد شده درروز ولادت حضرت فاطمه الزهراء(س)،تجلیل می شود.
وی به نورافشانی در شب میلاد حضرت فاطمه(س) در سطح محلات اشاره کرد و گفت : برگزاری جشن های محلی با عنوان"هر محله یک جشن" ، نشست تخصصی و هم اندیشی بانوان نخبه فعال محیط زیست و... بخشی از برنامه های گرامیداشت روز مادر است.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 17050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =