برای توسعه سرانه‌های فرهنگی از تمامی ظرفیت‌های منطقه ۲۲ استفاده می‌کنیم

شهردار منطقه ۲۲ با حضور در حوزه علمیه حضرت بقیه الله (عج) به همراه مدیران شهری از طرح توسعه این حوزه بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی در بازدید و نشست با مدیران حوزه علمیه غرب تهران با اشاره به اینکه خدمت در این دوره مدیریت شهری یک توفیق است، گفت: با تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر حضور در مساجد و اماکن فرهنگی باید فرهنگ سازی کنیم  و خدمت رسانی بی منت به مردم داشته باشیم تا با نظر مردم ، ائمه جماعات ، نخبگان و توجه به نیاز مردم ،فعالیت های شهری و پروژه ها را انجام دهیم.
محمدی افزود: همه نهادهای فرهنگی باید کمک کنند تا سرانه های فرهنگی افزایش یابد تا مردم انجام یک کار خوب و با مشارکت بالا را درک کنند.
شهردار منطقه ۲۲ وجود حوزه علمیه بقیه الله «عج» در این منطقه را برکت دانست و ادامه داد: وجود این حوزه در غرب تهران یک فرصت غنی فرهنگی در منطقه ۲۲ است و تلاش داریم در حوزه فرهنگی با هم افزایی حوزه به عنوان یک نهاد فرهنگی ، به نفع مردم کار با کیفیت و اثر بخش انجام دهیم تا وضعیت شهروندان بهتر شود.
او گفت: عدم تناسب سرانه ها در غرب تهران شهروندان منطقه را دچار مشکل کرده است و انشالله در این دوره مدیریت شهری با ایجاد متوازن در روح و کالبد شهر این مشکل رفع شود چراکه اگر در روند رشد منطقه برای نیازهای فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی شهروندان فکری نشود در آینده مشکلات و معضلات اجتماعی زیادی تولید می شود.
محمدی همراهی، هم افزایی و همکاری با مساجد، پایگاه‌های بسیج ، سپاه، مدارس و ... را برای رشد مسائل دینی و فرهنگی منطقه مهم دانست.
در این نشست حجة السلام اخوان ضمن ابراز خرسندی بابت وجود یک تیم ارزشی در مدیریت شهری شهر تهران، از آمادگی حوزه علمیه بقیه الله«عج» برای کمک به مسائل دینی و فرهنگی خبر داد و گفت: تمام ظرفیت های فرهنگی حوزه برای تقویت برنامه های فرهنگی را در اختیار منطقه می گذاریم و با تقویت ارتباطات در مدارس در جهت ترویج فرهنگ اسلامی قدم بر می داریم.
گفتنی است؛ در این دیدار پیشنهاد احداث پارک قرآنی در منطقه ۲۲ مطرح شد.
انتهای پیام

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 17056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =