رکاب‌زنی مدیران شهری منطقه ۲۰ با شعار هوای پاک

همزمان با روز ملی هوای پاک، رکاب زنی مدیران شهری منطقه ۲۰ با شعار «هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی» انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ همزمان با روز ملی هوای پاک شهردار، معاونان و شهرداران نواحی منطقه ۲۰ مسیر میدان مادر تا پایانه جوانمردقصاب را رکاب زدند.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ کیفیت هوا را از مهمترین فاکتورهای زیست محیطی دانست و گفت: بخش اعظمی از آلودگی هوا به علت تردد وسایل نقلیه موتوری است و استفاده از دوچرخه به عنوان حمل و نقل پاک راهگشای این معضل شهری به شمار می آید.

او با تاکید بر اهمیت ارتقاء فرهنگ شهروندان در خصوص اهمیت هوای پاک گفت: مدیران شهری با مشارکت مردمی می بایست بستری برای تداوم هوای پاک در جامعه ایجاد کنند.

در این مراسم ناظم رضوی ضمن بازدید از پایانه تاکسیرانی مترو جوانمرد قصاب از نزدیک با تاکسیرانان این پایانه گفتگو کرد.

در ادامه شهردار منطقه از مراحل تنظیم رایگان موتور خودروی تاکسیرانان که با همکاری یکی از تعمیرگاه های تخصصی انجام شد و همچنین فعالیت غرفه های بازیافت و تکفیک مواد و آموزش کاشت و نگهداری گل های آپارتمانی در این پایانه بازدید کرد.

این گزارش حاکی است به مناسبت هفته هوای پاک امکان استفاده کارکنان این منطقه و شهروندان از خدمات تنظیم موتور رایگان در یکی از تعمیرگاه های تخصصی هماهنگ شده بود.

مراسم هفته هوای پاک با همکاری اداره محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت حمل و نقل و ترافیک و اداره های فضای سبز و بازیافت و شهرداری ناحیه ۲ برگزار شد.

انتهای پیام

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 17057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =