حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان‌های پایتخت

کاروان بزرگ شادی منطقه ۱۳ با حرکت در مسیر شرق به غرب تهران و بالعکس، لبخند را بر لبان شهروندان تهرانی می‌نشاند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی ضمن تبرک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداری منطقه۱۳، کاروان لبخند مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از منطقه۱۳ به حرکت در آمده و در ۱۴ نقطه در سطح شهر تهران متوقف و نسبت به اجرای برنامه شاد و متنوع اقدام می کند.
به گفته او؛ این طرح روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب و عشا اجرا می شود.
شهردار منطقه۱۳ در خصوص مسیر حرکت کاروان ادامه داد:  این کاروان در مسیر  شرق به غرب، حدفاصل پایانه مسافربری شرق در  طول خیابان های دماوند – انقلاب اسلامی تا میدان آزادی  بالعکس(غرب به شرق) به حرکت در می آید.
علی احمدی در خصوص نحوه اجرای طرح ادامه داد: کاروان سیار خودرویی شامل یک دستگاه اتوبوس به همراه کامیونت اجرای استیج که تزئین و گل آرایی نیز شده اند در طول مسیر به حرکت در آمده و ضمن پخش موسیقی و پیام تبریک ایام به شهروندان بویژه بانوان و مادران حاضر در معابر، در ۱۴ نقطه پیش بینی شده متوقف و نسبت به اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری اقدام می کنند.
شهردار منطقه۱۳ تشریح کرد: در این طرح گروه های نمایشی، عروسکی و موسیقی با عروسک گردانی، تئاتر خیابانی، مولودی خوانی، دف نوازی، سرنا و نواختن موسیقی اقوام و سنتی و مذهبی، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند.
او یادآور شد : جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسداشت روز مادر، همراه با اجرای برنامه های مختلف و شاد از قبیل گروه اقوام سنتی و محلی، نمایش و تئاتر میدانی، مسابقات فرهنگی و ... امروز شنبه، دوم بهمن ماه در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می شود.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 17058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =