مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با برنامه «مهربانو»

اداره کل امور بانوان با هدف معرفی زیرساخت‌های شهرداری تهران در حوزه بانوان و آزادسازی زنان زندانی جرائم غیرعمد، در ویژه برنامه مهربانو مشارکت می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، اداره کل امور بانوان با هدف معرفی زیرساخت‌های شهرداری تهران در حوزه بانوان و آزادسازی زنان زندانی جرائم غیر عمد، با شبکه پنج صدا و سیما در ویژه برنامه مهربانو مشارکت کرده است.

این برنامه از ٣٠ دی ماه آغاز شده و تا دوم بهمن ماه، ساعت ٢١ به صورت پخش زنده تلویزیونی برگزار می‌شود. مدعوین این برنامه در شب اول زنان شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر، در شب دوم مدیر بانوان مناطق ٢٢ گانه به همراه کارشناسان مناطق بودند و در شب سوم نیز پرسنل اداره کل امور بانوان به همراه پرسنل خانم معاونت امور اجتماعی و فرهنگی هستند.

در شب اول، فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور داشتند، که او ضمن تبریک هفته زن درباره اقداماتی که مجلس شورای اسلامی در حوزه زنان انجام داده است، سخن گفت.

تدبیر برای تصویب نهایی افزایش زمان مرخصی زایمان و اجرایی شدن آن، اختیاری شدن شیفت‌های شب و شرایط کاری دشوار برای مادران، تسهیلات ویژه برای مادران شاغل و موضوعات حمایتی مخصوص زنان سرپرست خانوار از جمله موارد مطرح شده بوده است.

قاسم پور در ادامه از اقدامات اداره کل امور بانوان شهرداری تقدیر و عنوان کرد: مدلی که در شهرداری تهران برای زنان سرپرست خانوار تهرانی طراحی شده قابلیت این را دارد که به عنوان الگو در سایر شهرها نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 17066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =