برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در منطقه ۱۵

بیش از ۵۰ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز زن توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ در حال انجام است.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه زهرا (س) با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه های "زندگی کن که زندگی بخشی" شامل جشن و برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به اجرا درآمده است.

صباغ به تشریح برنامه های این روز و هفته پرداخت و افزود: برگزاری جشن های فرهنگی نظیرگروه های اقوام، سنتی و محلی، نمایش و تئاتر میدانی، سخنرانی مذهبی، مسابقات، مولودی خوانی، برگزاری ویژه برنامه اهدای گل همراه با پذیرایی از " مادران شهر " در معابر و میادین پرتردد سطح شهر، تجلیل از مادران و همسران شهدا،  تجلیل از مادران با اهدای گل و شیرینی در مراکز نگهداری سالمندان، ندامتگاه ها و آسایشگاه ها و اجرای ویژه برنامه اهدای گل و غبارروبی و عطر افشانی مزار بانوان شهیده و مادران شهید از جمله برنامه های این روز با سعادت است.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: اداره بانوان نیز با اجرای برنامه هایی شامل اعزام زنان سرپرست خانوار به بازارچه دست‌سازه‌های زنان سرپرست‌خانوار، برگزاری جشن‌ های «زندگی کن که زندگی بخشی» در سطح محلات و بوستان پردیس بانوان، برپایی جشن ویژه بانوان پرسنل، برپایی ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و فراغتی و گذر نشاط در بوستان پردیس بانوان و برگزاری نشست تخصصی و جشنواره مادران مهر به استقبال این ایام رفته است.

صباغ به تورهای ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: اجرای تور گردشگری بازدید از برج میلاد، تور شرکت در  تئاتر شاد و موزیکال در مجتمع عطر یاس و تور زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) نیز توسط ستاد گردشگری منطقه برای بانوان شهروند برنامه ریزی شده است.

او به برگزاری مسابقات بومی و محلی خانوادگی در چهار رشته دال پلان، هفت سنگ مهارتی، دوز فیزیکی و قازقلنگ اشاره کرد و گفت: این رویداد ورزشی به همت اداره ورزش باحضور ۳۰ خانواده شامل پدر، مادر همراه یک یا دو فرزند در مجموعه ورزشی شهید بروجردی با مشارکت هیئت بازی های روستایی و عشایری جنوب شرق تهران برگزار و کودکان نیز استعدادیابی می شوند.

 این گزارش حاکی است؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی و بنرهای تبلیغاتی به مناسبت این اعیاد تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب  شده است.

انتهای پیام

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 17099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =