انتقاد عضو شورای شهر از مجوز پلیس برای تردد مدیرعامل یک شرکت خودروساز از خط ویژه

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: راهنمایی و رانندگی به مدیرعامل یک شرکت خودروسازی، مجوز تردد از خط ویژه داده است؛ چه اتفاقی افتاده که در کشور به مدیرعامل یک خودروساز مجوز تردد از خط ویژه داده شده است؟

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۳ بهمن ۱۴۰۰- در چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران بعد از صحبت‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خوشحالم که کلیدواژه کیفیت زندگی در ادبیات مسئولان زیاد شده است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: گاهی ما منافع عمومی را فدای منافع شخصی می‌کنیم و باعث می‌شود که دو خودروساز گردن‌کلفت شوند. سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می‌شود، لطفا بفرمایید تهران چه‌قدر ظرفیت دارد که روزانه خودروهای زیادی را پلاک می‌کنید. برنامه مشخص ما برای شماره‌گذاری خودرو چیست؟  

اقراریان افزود: در حال حاضر در کنار خودروهای شهر تهران، خودروهای پلاک غیر بومی را می‌بینیم که هم باعث افزایش ترافیک شده و هم باعث مشکلاتی برای تاکسیرانی شده است. 

او بیان کرد: راهنمایی و رانندگی به مدیرعامل خودروسازی گردن‌کلفت، مجوز تردد از خط ویژه داده است؛ چه اتفاقی افتاده که در کشور به مدیرعامل یک خودروساز مجوز تردد از خط ویژه داده شده است؟ عده‌ای برای دریافت خودرو از خودروساز این مجوزها را می‌دهند. 

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 17100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =