پلیس اعلام کند که مجوز ورود به خط ویژه به چه کسانی داده شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: گناه مردمی که می‌خواهند با اتوبوس بروند و در ترافیک خط ویژه گیر می‌کنند چیست؟ آقای حمیدی لطفا بفرمایید چه کسانی مجوز عبور از خط ویژه دارند. خواهش می‌کنم در این زمینه رسیدگی کنند و اگر مجوز داده می‌شود مجوزها محدود شوند و اگر غیر قانونی است، برخورد کنید.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۳ بهمن ۱۴۰۰- در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بعد از صحبت‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیشنهاداتی که سردار حمیدی برای بحث ترافیک و آلودگی هوا داده‌اند کلی بوده و با این بودجه و امکاناتی که داریم امکان‌پذیر نیست.  

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی با شورا ارتباط کاری دارد و رابطه صفر و صدی با هم داریم، افزود: بنده بعد از شورا که به سمت خانه‌ام در طرشت می‌روم بیش از یک ساعت زمان می‌برد و گاهی با ایجاد چراغ و یا یک مامور مشکل ترافیک در برخی از معابر حل می‌شود.  

کاشانی بیان کرد: بحث آموزش رانندگی بسیار حائز اهمیت است؛ راننده اتوبوس را دیدم که پشت فرمان میوه می‌خورد و آشغال آن را بیرون می‌ریخت و بسیار عصبانی شدم. پلیس راهور می‌تواند با کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در زمینه آموزش رانندگی همکاری داشته باشد. 

او ادامه داد: عبور از خط ویژه پیش تعریفی داشت، برای این همه ماشین که ال ای دی دارند، مجوز از خط ویژه داده شده است؟ گناه مردمی که می‌خواهند با اتوبوس بروند و در ترافیک خط ویژه گیر می‌کنند چیست؟ آقای حمیدی لطفا بفرمایید چه کسانی مجوز عبور از خط ویژه دارند. خواهش می‌کنم در این زمینه رسیدگی کنند و اگر مجوز داده می‌شود مجوزها محدود شوند و اگر غیر قانونی است، برخورد کنید.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 17105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =