لزوم ارائه پیشنهادات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: بی‌نظمی مدیریتی در شهر تهران وجود دارد، هر دستگاهی برای خود اقدامی انجام می‌دهد و از مدیریت واحد نیز بهره‌مند نیست و پیشنهاد بنده این است ‌که پیشنهادات آقای حمیدی به کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر منتقل شود و بررسی لازم در کمیسیون صورت گیرد. 

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران یکشنبه- ۳ بهمن ۱۴۰۰- در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بعد از صحبت‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: بسیاری از پیشنهادات آقای حمیدی نیاز به بودجه ندارد و قابلیت اجرایی دارد و نمی‌توانیم هر پیشنهادی را به بهانه کمبود بودجه رد کنیم. 

او ادامه داد: بی‌نظمی مدیریتی در شهر تهران وجود دارد، هر دستگاهی برای خود اقدامی انجام می‌دهد و از مدیریت واحد نیز بهره‌مند نیست و شهر را گران کرده است. 

صادقی عنوان کرد: پیشنهاد بنده این است ‌که پیشنهادات آقای حمیدی به کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر منتقل شود و بررسی لازم در کمیسیون صورت گیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرداری تهران از امکانات خودمان استفاده نمی‌کنیم و در بحث انتقال بار "پیک بادپا" داریم اما استفاده نمی‌شود و می‌توانیم پیشنهادات آقای حمیدی برای باربری را با این پیک حل کنیم. 

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 17108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =