برگزاری جشن گلریزان کمک به مادران زندانی جرایم غیرعمد در منطقه ۳

براساس یکی از اصلی‌ترین کارکردهای اجتماعی سرای محلات یعنی دستگیری از نیازمندان، با همراهی پیشکسوتان، قهرمانان، خیران و مردم نوع‌دوست، زمینه آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد همزمان با بزرگداشت ایام ولادت حضرت فاطمه (س) در منطقه ۳ فراهم شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، به گفته حمید جوانی شهردار منطقه، در میان هزاران نفر زندانی در سراسر کشور، زنانی هم هستند که به دلیل جرایم غیر عمد و عمدتا مالی در پشت میله های زندان به سر می برند. بسیاری از آنان هیچ نقشی در جرم رخ داده ندارند و تنها به دلیل اعتماد به نزدیکان خود، فشارهای اقتصادی، یک اتفاق، حادثه، پیشامد و بی‌تدبیری امروز در بند هستند.

جوانی به نگاه ویژه شهرداری منطقه ۳ به جایگاه زنان در جامعه اشاره کرد و افزود: روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت مناسبی برای قدردانی از مقام والای بانوان محترم است. به همین منظور برنامه های گسترده ای در سطح محلات ۱۲ گانه پیش بینی شده است.

برپایی جشن ویژه ولادت و بزرگداشت روز زن در مجموعه های شهربانو  و قلهک، تقدیر از زنان "سرپرست خانوار، کار آفرین، معلول نخبه دارای دو فرزند معلول"، برپایی غرفه های دست آفریده ها در میدان ونک، تجلیل از مادران و همسران شهید،  غبار روبی مزار مادران شهید،  بازدید و تجلیل از بانوان سالمند آسایشگاه ها و ... جزو ویژه برنامه های گرامیداشت مقام شامخ بانوان است.

انتهای پیام 

۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 17147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =