اسکان ۱۱۹ کارتن‌خواب و بی‌سرپناه در مددسرای منطقه ۹

به همت اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه٩، در دی ماه سال جاری ١۱۹ کارتن‌خواب و بی‌سرپناه در غرب پایتخت شناسایی و جذب مددسرای امید شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، مجید محمد سمنانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ گفت: اجرای طرح زمستان گرم در راستای حمایت و ساماندهی افراد کارتن خواب و بی سرپناه در فصل سرما، از ابتدای آبان ماه سال جاری در منطقه در حال اجرا است.
او با اشاره به اجرای گشت های مستمر شبانه و بازدید از فضاها و نقاط بی دفاع شهری توسط تیم گشت اداره آسیبهای اجتماعی و نواحی عنوان کرد: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و تأمین نیازهای اولیه افراد کارتن خواب و بی سرپناه نظیر غذا و لباس گرم، استحمام و اسکان موقت از اهداف اصلی اجرای این طرح است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ در پایان تصریح کرد: طرح زمستان گرم تا پایان فروردین ماه سال ١۴٠١ اجرا خواهد شد و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی است.
ذکر این نکته لازم است که مددسرای امید واقع در بزرگراه متوسلیان، فتح ۱/۲۹، با مساحت ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۲ با هدف ساماندهی افراد بی خانمان وکارتن خواب با ظرفیت پذیرش ۱۵۰ مددجو راه اندازی شد.

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 17196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =