تجلیل مشاور ایثارگران شهردار تهران از خانواده‌های شهدا در منطقه۱۳

با حضور مجتبی شاکری جانباز هشت سال دفاع مقدس و مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران ، شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران منطقه، از خانواده بزرگوار ۳ شهید این منطقه تجلیل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، پیرو تاکیدات شهردار تهران مبنی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر، مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران به همراه شهردار منطقه۱۳ با خانواده شهید آتش‌نشان حسین سلطانی، ‌شهیدان میری و شهید مدافع حرم عزت اله شفائی دیدار و گفتگو کردند.  
این دیدارها با حضور در منزل خانواده شهید جانباز (ترور)  که پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در سال ۷۸ در تهران به فرزند شهیدش پیوست، آغاز شد. فرزند این خانواده حمیدرضا میری نیز از شهدای دفاع مقدس در منطقه جنگی دارخوئین در سال ۶۱ به شهادت رسید .  
همچنین در ادامه، مسئولان به بهانه گرامیداشت سالگرد حادثه پلاسکو در منزل شهید آتش نشان حسین سلطانی حضور یافتند و به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.  
پایان بخش این دیدارها ، تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهید مدافع حرم عزت اله شفائی بود که از آنها به عنوان طلایه داران صبر و ایستادگی نام برده شد .
مجتبی شاکری،  مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران نیز در این برنامه با تاکید بر لزوم دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد شهیدان که به تعبیر مقام معظم رهبری، کمتر از شهادت نیست، افزود: خانواده معظم شهدا برکات و نعمت های خداوند هستند و پیگیری و تسهیل در امور و رفع مشکلات خانواده بزرگ شهدا وظیفه ما است.
شهردار منطقه۱۳ نیز در این برنامه تجلیل تصریح کرد : دیدار با خانواده شهدا و تکریم از این خانواده های معظم یکی از برنامه های اولویت دار مدیریت شهری است که به طور هفتگی و مستمر و همچنین در قالب طرح تحول نگهداشت شهر برگزار می شود.
محمدهادی علی احمدی ادامه داد: با دیدارهای مستمری که از خانواده های گرامی شهدا و ایثارگران داریم، انرژی می گیریم و آرزو داریم که در حرکت انقلابی مدیریت شهری که در شهرداری تهران آغاز شده است، دعای خیر خانواده  شهیدان گرانقدر، بدرقه راهمان باشد.

انتهای پیام

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 17198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =