برپایی جشنواره سفره اصیل ایرانی در منطقه ۴

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۴ از استقبال کم‌نظیر بانوان از جشنواره غذای اصیل ایرانی خبر داد و گفت: در این جشنواره بیش از ۵۰ نوع غذای اصیل ایرانی عرضه شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حدیثه رفیعی با اعلام خبر برگزاری جشنواره غذای اصیل ایرانی گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س)، جشنواره غذای اصیل ایرانی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
مدیر امور بانوان منطقه ۴ با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی علاوه بر حفظ میراث فرهنگی و اشاعه فرهنگ غنی ملی، باعث انسجام فرهنگی و وفاق اجتماعی در بین شهروندان می شود، افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند بر حفظ ذائقه ایرانی بر اساس غذاهای بومی ـ محلی تاثیر گذار باشد.
او با اشاره به حضور بانوان کارمند در کنار بانوان خانه دار در این جشنواره افزود : بیش از ۵۰ نوع غذای ایرانی شامل انواع آش، دلمه، خورش، آبگوشت و... در این جشنواره شرکت داده شد.
او با اعلام انتخاب نفرات برتر جشنواره توسط داوران گفت: پس از داوری، ۱۱ نفر از بانوان انتخاب شدند و در پایان مراسم با اهدا هدایایی از بانوان قدردانی شد.

انتهای پیام 

۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 17216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =