بازدید شهردار تهران از غرفه سازمان فاوا در نمایشگاه حمل‌ونقل‌ پاک

در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل پاک در بوستان گفت‌وگو، غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، میزبان شهردار تهران بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هم‌زمان با برپایی نمایشگاه حمل‌ونقل پاک در بوستان گفت‌وگو، سازمان فاوای شهرداری تهران جدیدترین نسخه اپلیکیشن «دوچرخه» را ارائه کرد که با استقبال علاقه‌مندان همراه شد.
شهردار تهران ضمن بازدید از غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران، با امکانات نسخه جدید اپلیکیشن «دوچرخه» آشنا شد.
اپلیکیشن «دوچرخه» که برنده جایزه چهارمین رویداد جهانی WE GO است به کاربران این امکان را می‌دهد که کوتاه‌ترین و راحت‌ترین مسیر را برای استفاده از دوچرخه انتخاب کنند، مسیریابی ترکیبی نیز، از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.
اپلیکیشن «دوچرخه» علاوه بر امکان ثبت اطلاعات سفر، امکان برقراری تماس اضطراری در صورت بروز حادثه را فراهم کرده و یک شبکه‌ی‌ اجتماعی از کاربران دارد که می‌توانند با به اشتراک‌گذاری مسیرهای پیمایشی در آن، امکان انتخاب بهتر مسیر را داشته باشند.
اپلیکیشن «دوچرخه» در پایان هر سفرشهری در تهران، میزان مسافت طی شده، متوسط سرعت، زمان سپری شده، میزان کالری مصرف‌شده، میزان تاثیر در کاهش آلاینده‌های هوا و تاریخچه سفرها را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
گفتنی است؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک به‌مناسبت هفته هوای پاک و با همت معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برپا شد و طی روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه در بوستان گفت‌وگو پذیرای علاقه‌مندان بود.

انتهای پیام 

۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 17266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =