شهرداران مناطق همگام با قرارگاه اجتماعی در حال ساماندهی معتادان متجاهر هستند

نادعلی گفت: شهرداران با همت و تلاش و تکیه ‌بر نظام قرارگاه اجتماعی شهرداری در حال فعالیت و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح مناطق هستند.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه در نقاط بی‌دفاع شهری آسیب‌های اجتماعی بسیاری رخ می‌دهد، گفت: آسیب‌های اجتماعی در این نقاط بی‌دفاع به ‌نوعی برای آقایان و خانم‌ها برابر است، البته نکته‌ای که وجود دارد این است که بانوان کمتر با مسائلی مانند اعتیاد دست ‌به‌ گریبان هستند، اما برای هر دو گروه خطرات بسیاری وجود دارد و این موضوع را کتمان نمی‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حال حاضر غیر از مناطق درگیر آسیب‌های اجتماعی، مناطقی هم که دچار این آسیب‌ها نبودند تا حدودی آلوده‌ شده‌اند و به همین دلیل شهرداران مناطق باید مراقب باشند تا قبل از گسترش این لکه‌ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین یادآور شد: شهرداران مناطق با همت و تلاش و با تکیه ‌بر نظام قرارگاه اجتماعی شهرداری در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر، در سطح مناطق در حال فعالیت و ساماندهی این موضوع هستند.

نادعلی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بازدیدها و جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با مناطق بیان کرد: کمیسیون از پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه بازدید و با فعالان این عرصه گفت‌وگو می‌کند و از مباحث و موضوعات هر منطقه اطلاعات و آگاهی‌های لازم را کسب می‌نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان چرایی علت بازدید میدانی در مناطق ۲۲ گانه خاطرنشان کرد: یک از علل مهم این بازدیدها این است که نسبت به موضوعات اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه‌ای صورت گیرد و در میان اولویت‌های اصلی محسوب شود.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 17307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =