به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، این سازمان اعلام کرده است که به منظور ارائه خدمات بهتر به خانوادههای متوفیان و کاهش و حذف موانع و چالشهای موجود، با تمامی خانوادههایی که عزیز آن ها در همان روز یا روزهای قبل به خاک سپرده شده، تماس گرفته میشود و ضمن ابلاغ تسلیت، از آنها درباره میزان رضایت مندی از مراحل تغسیل، تکفین و تدفین سوال می شود.
بنا بر این گزارش، با این تماسها نارضایتیها احصا شده و نقاط قوت و ضعف موجود مشخص میشود. خروجی آن هم ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده متوفیان و همچنین قطع دست دلالان است.
همچنین، خروجی تماس با ۲۱۰ خانواده در یک روز نشان می دهد بر اساس نمودار رضایت مندی، بیشترین رضایت مربوط به واحد عروجیان و آمبولانسهای قطعات با فراوانی ۹۹درصد بوده است. پس از آن، به ترتیب بیشترین میزان رضایت مربوط به واحد مباشرین، آمبولانسهای شهری، آمبولانس شهرستان، ثبت احوال و خاکسپاری بوده است. همچنین کمترین میزان رضایت هم از خدمات مربوط به میز و صندلی، مداحی و اکو بوده که برای رفع چالشهای مربوطه نظارتهای ویژه و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.
گفتنی است؛ خروجی این نمودار در راستای تقویت خدمت بی منت به شهروندان و اصلاح فرایندهای موجود بوده و در صورت گزارش تخلف، ضمن اینکه با فرد خاطی برخورد میشود، اگر وجهی غیرمتعارف نیز دریافت شده باشد، مبلغ عودت داده خواهد شد.
همچنین شهروندان میتوانند به منظور گزارش هر نوع تخلف یا ارائه پیشنهاد با سامانه ۱۸۸۸ یا دفتر پیگیریهای ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با شماره ۵۱۶۳۳۰۷۴ تماس بگیرند.
انتهای پیام/
نظر شما