مشکل سد معبر دستفروشان باید به صورت ریشه‌ای حل شود/مسئولیت برخورد با وانت‌بارها با راهور است

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در مناطق ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ خبر داد و گفت: در قالب این طرح اقداماتی برای رفع سد معبر دستفروشان انجام می‌شود، اما باید به دنبال حل ریشه‌ای این معضل باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، قدرت‌الله محمدی در نشست خود با شهرداران مناطق شامل این طرح و مدیرعامل شرکت شهربان بیان کرد: برای اجرای هرچه بیشتر این طرح شهرداری‌های مناطق باید ظرفیت‌ها و امکانات موجود خود را احصا کنند و از تمام این ظرفیت ها؛ شامل روزبازارها،  فضاهای خالی ، بوستان‌های تعیین شده و امکانات شهربان استفاده کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه سد معبر باید به صورت قانونی تعریف شود، افزود: چالش‌های برخورد با وانت‌بارها فراتر از اختیارات قانونی شهرداری است و راهور طبق قانون باید با آن ها مقابله کند؛ در واقع باید اطلاع‌رسانی شود که برخلاف رفع سد معبر صنفی که از وظایف اصلی شهرداری است، شهرداری نمی‌تواند در خصوص مسدود کردن معابر ضابط اجرایی باشد .

براساس این گزارش، در این نشست شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق  ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ و مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان حضور داشتند و نقطه نظرات خود را درباره نحوه ساماندهی دستفروشان، استفاده از ظرفیت مناطق برای ایجاد روزبازارها و راسته‌بازارها و ساماندهی وانت‌بارها بیان کردند.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 17376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =