آذین‌بندی ۲ هزار و ۳۲۱ بوستان به مناسبت دهه فجر

مختاری، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های سازمان بوستان‌ها و فضای سبز به مناسبت ایام‌ دهه فجر را تشریح کرد.

علی محمد مختاری در گفت‌وگو با شهر، ضمن اشاره به اجرای اقدامات متعدد و مهمی در حوزه سازمان بوستان‌ها به مناسبت ایام دهه فجر بیان کرد: اقدامات سازمان بوستان‌ها در ایام دهه فجر از روز گذشته (دوازدهم بهمن) اجرا شد و آذین‌بندی و انجام تبلیغات محیطی از جمله اقداماتی‌ست که در سطح مناطق ۲۲ گانه انجام شده است. 

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه روزانه سخنان مقام معظم رهبری و سرودهای ویژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح ۲ هزار و ۳۲۱ بوستان‌ شهر تهران پخش می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی (با موضوع ایام‌الله دهه فجر) و همچنین اهدای جوایز به برندگان مسابقه از جمله اقدامات سازمان بوستان‌ها به مناسبت ایام فجر است.

وی در ادامه برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن، آذین‌بندی و نصب طاق نصرت در تمامی بوستان‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، بازپیرایی و مرمت بوستان‌ها و فضای سبز میادین، لچکی‌ها و معابر، تبلیغات محیطی در سطح بوستان‌ها با موضوع دهه فجر و برگزاری مراسم جشن برای شهروندان در سطح بوستان‌ها را جزو دیگر اقدامات اجرایی سازمان بوستان‌ها در دهه فجر ذکر کرد.

مختاری با بیان اینکه حدود ۹۳ مرکز آموزش گل و گیاه وجود دارد که در آن دوره‌های آموزشی ویژه برگزار می‌شود، عنوان کرد: به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، در تمامی مراکز آموزشی گل و گیاه، مراسم جشنی با حضور شهروندان برگزار خواهد شد که طی این مراسم، گل و گلدان به حاضران اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در ادامه تأکید کرد: در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است و شهر تهران برای گرامیداشت و برگزاری مراسم‌های دهه فجر آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 17401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =