شهرداری هیچ فسخ قراردادی با پزشکان نداشته است

شهرداری تهران یکهزار و 830 قرارداد با پزشکان و مراکز درمانی دارد و در دوران شیوع کرونا، هیچ فسخ قراردادی با پزشکان نداشته است.

به گزارش شهر، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره ماجرای فسخ قرارداد با برخی از پزشکان توسط شرکت شهرسالم بیان کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و ما قطع همکاری با پزشکان نداشته‌ایم.

او افزود: در صورتی که فردی مستنداتی در این زمینه دارد به شرکت شهرسالم ارائه کند تا ما بررسی‌های لازم را انجام و آن را اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۸۳۰ قرارداد توسط شرکت شهرسالم با پزشکان، دندانپزشکان، متصدیان داروخانه‌ها،‌ آزمایشگاه‌ها، مراکز فیزیوتراپی و تعدادی بیمارستان، دی‌کلینک و درمانگاه وجود دارد و هیچ مشکلی در مورد فسخ قرارداد نداشته‌ایم.

چوبینه در مورد غربالگری و تست کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری بیان داشت:‌ یک دور به صورت کامل همه پرسنل و نیروهای شهرداری در بخش‌ها و سازمان‌های مختلف در ارتباط با ویروس کووید ـ ۱۹ غربالگری شده‌اند.

او بیان کرد: ‌در صورتی که سازمان یا زیرمجموعه‌ای از شهرداری درخواست غربالگری مجدد داشته باشد این مسأله را در دستور کار قرار می‌دهیم.

به گزارش فارس مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آمار مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران چه تعداد بوده است، گفت: آمار جدیدی در این زمینه ندارم و به طور کلی همه آمارها به اداره کل مدیریت بحران شهرداری تهران اعلام می‌شود.

۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد خبر: 1742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =