اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی به مناسبت جشن انقلاب در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ کلیات برنامه‌های ایام الله دهه فجر در دارالشهدای تهران را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با اشاره به کلیات برگزاری جشن های ایام دهه فجر در سطح منطقه، گفت: در این ایام به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و همکاری مجموعه های سپاه، آموزش و پرورش، مساجد و ... برنامه ها و جشن هایی در سطح محلات برگزار می شود.

او افزود: امروز همزمان با سالروز ورود امام راحل، مراسم گلبانگ انقلاب با حضور فرمانده محترم سپاه و رئیس آموزش و پرورش در دبیرستان پسرانه علامه حلی ۹ برگزار شد. همچنین در مدرسه راه زینب(س) برنامه ای به همین مناسبت برگزار شد.

او عنوان کرد: در این ایام به پاس قدردانی از خانواده های معظم شهدای انقلاب و دفاع مقدس و روحیه گرفتن از مصاحبت با این عزیزان به دیدارشان خواهیم رفت.

شنگی با اشاره به اجرای برنامه های ویژه در برخی مساجد محلات، تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تعدادی از مساجد معین و برگزیده منطقه۱۷، مراسم متنوعی برگزار می شود.

شهردار دارالشهدای تهران اظهار کرد: با همکاری بسیج ناحیه حبیب بن مظاهر در روزهای ۱۲ و ۱۸ بهمن ماه، با برپایی استیج سیار، سرودهای انقلابی که یادآور سال های حماسه ۵۷ است در سطح منطقه پخش خواهد شد. همچنین در معابر اصلی منطقه استیج ثابت برپا می شود که به پخش سرودهای انقلابی می پردازند.

او تصریح کرد: همچنین فیلم سینمایی «منصور» برای جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه در سینما بهاران پخش خواهد شد.

شنگی با اشاره به فضاسازی محور راهپیمایی منطقه گفت: از مسجد ابوذر تا شهرداری منطقه در طرحی  به نام «نگارگذر انقلاب» بنرهایی با موضوع دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی نصب می شود.

شهردار منطقه ۱۷ در ادامه گفت: در روز ۱۴ بهمن ماه مقارن با اولین پنج شنبه دهه فجر، مراسم مهمانی لاله ها و غبارروبی مزار شهدای گمنام منطقه انجام خواهد شد. همچنین در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه همایش دوچرخه سواری از امامزاده حسن(ع) تا گلزار شهدای زمزم برگزار می شود.

او تصریح کرد: مسابقات فوتسال و داژبال نیز در این  ایام برگزار خواهد شد. همچنین فعالیت های فرهنگی در بستر فضای مجازی شامل ختم روزانه ۱۳۵۷ صلوات، مسابقه قرآنی والفجر، نوای انقلاب و حماسه حضور انجام خواهد شد.

شنگی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در راستای فرمایشات معظم له در خصوص نصب پرچم ایران اسلامی بر سر در منازل، ان شاءالله مردم شریف منطقه نیز با پیوستن به پویش #پرچم_افتخار بر سر در منازل خود پرچم ایران اسلامی را نصب خواهند کرد.

شهردار دارالشهدای تهران با اشاره به جشن های دیگر که ویژه نوجوانان منطقه است، گفت: این جشن تحت عنوان نسل چهارمی های انقلاب اسلامی و در رده سنی ۱۰ الی ۱۸ سال برگزار می شود. این جشن در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ ویژه دختران نوجوان و از ساعت ۱۵ الی ۱۸ ویژه پسران نوجوان، در سینما بهاران انجام می شود.

انتهای پیام

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 17452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =