برگزاری وبینار «افسردگی در افراد مبتلا به سرطان» در منطقه ۱۷

به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان، با همکاری اداره سلامت منطقه ۱۷، وبینار تخصصی و آموزشی افسردگی در افراد مبتلا به سرطان برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دارالشهدای تهران با اشاره به هفته ملی مبارزه با سرطان گفت: همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان که از ۸ الی ۱۵ بهمن ماه است،خدمات سلامت محور به بانوان منطقه ارائه می شود.
او افزود: با توجه به سهم و جایگاه ویژه شهرداری تهران در آموزش و ارتقاء سطح سلامت شهروندان و همچنین وجود ظرفیت های ویژه ای همچون کانون های اجتماع محور ، خانه های سلامت و اداره سلامت منطقه، طبق سنوات گذشته فعالیت های ویژه ای در سطح منطقه برگزار خواهد شد.
متولیان به ارائه خدمات سلامت محور به بانوان منطقه در روزهای مذکور اشاره و تصریح کرد: به همین مناسبت اداره سلامت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، وبینار تخصصی- آموزشی «افسردگی در افراد مبتلا به سرطان» را در روز شنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار می کند.
او گفت:علاقه مندان می توانند پخش زنده این وبینار را از طریق آدرس اینستاگرام @shahrdari۱۷_salamat مشاهده کنند.
معاون امور اجتماعی فرهنگی اظهار کرد: در همین راستا با مشارکت پایگاه ها و مراکز بهداشت، میزهای خدمت سلامت برگزار می شود. همچنین با همکاری پایگاه بهداشت شاه آبادی، مشاوره و غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان انجام می شود. عیادت و دلجویی از بیماران مبتلا به سرطان با همکاری مراکز بهداشت منطقه از دیگر برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 17523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =