بیش از ۷ هزار تن لکه‌گیری آسفالت در معابر منطقه ۱۱ انجام شد

شهردار منطقه ۱۱ در تشریح اقدامات عمرانی انجام شده طی ۶ ماه گذشته، از اجرای لکه‌گیری آسفالت به میزان بیش از ۷ هزار تن و بیش از ۵۳ هزار متر مربع، در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش  شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی در این باره گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به اولویت های عمرانی در محله های قدیمی شهر تهران که از جمله آن ها می توان به روکش مکانیزه آسفالت، لکه گیری و پیاده روسازی اشاره کرد؛ معاونت فنی و عمرانی با احصاء نیازها و کارشناسی های انجام شده در سطح معابر و نیز درخواست های مردمی، اقدام به برنامه ریزی و انجام عملیات عمرانی کرده است.

موسوی در تشریح این اقدامات بیان کرد: روکش مکانیزه آسفالت به میزان ۲ هزار و ۲۱۰ تن و متراژ ۱۶ هزار و ۶۴۵ متر مربع در سطح معابر انجام شده است و طی همین مدت عملیات  لکه گیری آسفالت به میزان ۷ هزار تن و متراژ ۵۳ هزار ۴۶ متر مربع به پایان رسیده است.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ ؛ در ۶ ماه گذشته ۷ هزار و ۴۷۰ متر طول اجرای نهر و جدول در معابر سطح منطقه انجام شده است.

او همچنین با اشاره به پیاده رو سازی های سطح منطقه گفت: پیاده روسازی خیابان ابهری به متراژ  ۲۶۰ متر طول، خیابان هجدهم به متراژ  ۲۷۰ مترطول، خیابان حیدری فرد به متراژ ۲۵۰ مترطول، خیابان کاشان به متراژ  ۷۷۰ مترطول، خیابان هاتف به متراژ ۴۲۰ مترطول، خیابان شوش شرقی به متراژ ۵۴۰ متر طول و خیابان برزگر به میزان ۹۰ مترطول از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه انجام شده است.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 17552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =