بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی شهرداری تهران در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی نامه اعتراض فرمانداری در خصوص قیمت‌گذاری بهای بلیت و سیاستگذاری مدیریت موزه‌ها و نیز بررسی یک فوریت لایحه "اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران" در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران در روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: در این جلسه نامه فرماندار تهران در خصوص "اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه قیمت‌گذاری بهای بلیت و سیاستگذاری مدیریت موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران" مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در ادامه نیز لایحه "اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران" با قید یک فوریت بررسی خواهد شد. 

وی همچنین از بررسی یک فوریت لایحه شهرداری تهران در خصوص " اصلاحیه مصوبه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر" خبر داد و گفت:  لوایح "معرفی اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی"  و " الحاق پرونده‌های توافقات فاقد پروانه ساختمانی" نیز در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرند. 

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 17595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =