از افتتاح ۱۲۵۰ هکتار جنگل‌کاری تا راه اندازی کاروان گل

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران به تشریح تعدادی از پروژه‌های طرح «استقبال از بهار» به مناسبت سال جدید و عید نوروز در مناطقه ۲۲ گانه سطح شهر تهران پرداخت.

به گزارش شهر، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، ضمن اشاره به تعدد اجرای پروژه‌های این سازمان برای طرح «استقبال از بهار»، بیان کرد: تعداد بسیاری پروژه بزرگ برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اعلام اینکه هزار و ۲۵۰ هکتار جنگل‌کاری در طرح استقبال از بهار افتتاح می‌شود، افزود: آماده سازی دو هزار و ۳۲۱ بوستان شهر تهران از جمله دیگر اقدامات سازمان بوستان‌ها در این یک ماه و چند روز باقی مانده به نوروز است.

مختاری با بیان اینکه ۵۳۰ طرح ویژه فرش گل در حاشیه بزرگراه‌ها تا پایان اسفند ماه اجرا خواهد شد، گفت: اجرای المان‌های گل ویژه در معابر اصلی در ۱۸ نقطه شهر تهران و همچنین توزیع گل در ۱۵ میدان اصلی شهر تهران از جمله اقدامات دیگر سازمان بوستان‌ها برای طرح استقبال از بهار است.

به گفته او؛ بهره برداری و افتتاح ۳۰ پروژه‌ توسعه بوستان‌ها در مناطق شهر تهران تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در ادامه از راه اندازی کاروان گل به مناسبت ایام نوروز خبر داد و افزود: کاشت نهال در هفته منابع طبیعی، اجرای طرح فراگیر کاشت نهال در منازل شهروندان، مساجد و مدارس از جمله دیگر اقداماتی است که به مناسبت بهار انجام می‌شود؛ البته این طرح آغاز شده است.

مختاری ضمن اشاره به برگزاری جشنواره گل لاله در باغ لاله‌ها واقع در منطقه ۳، بیان کرد: آماده سازی هفت بوستان بزرگ ورودی شهر تهران به منظور اسکان مسافران نوروی از جمله دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار است.

به گفته او؛ سفره هفت سین در بوستان‌های شهر تهران به مناسبت نوروز برپا خواهد شد.

منبع: یکتاپرس

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 17602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =