معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و به‌منظور حمایت از مشاغل خانگی بانوان، غرفه‌های فروش محصولات دست‌ساز تا ۲۲ بهمن در بوستان دانشجو دایر است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از راه اندازی بازارچه "اقتصاد مقاومتی" با هدف ارائه دست سازه های بانوان، در بوستان دانشجو خبر داد.

سکینه بدرلو در این باره توضیح داد: بازارچه " اقتصاد مقاومتی" با رویکرد حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار از ۱۲ بهمن ماه با مشارکت بسیج سازندگی در حاشیه بوستان دانشجو دایر شد.

بدرلو افزود: در راستای بسترسازی برای ارتقای توانمندی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار که از اولویت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی است و به منظور ایجاد فرصت برای زنان سرپرست خانوار دارای مشاغل خانگی و حمایت از بانوان دارای کسب و کارهای خرد، غرفه های فروش در این بازارچه با رویکرد ارائه دستاوردهای بانوان و دست سازه های بانوان هنرمند، به مدت ۱۰ روز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در بوستان دانشجو دایر است.

به گفته بدرلو؛ ارائه دست آفرین های بانوان هنرمند، عرضه صنایع دستی و بومی، فروش محصولات ارگانیک خانگی و... از اهم محصولات ارائه شده در این بازارچه است که همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ به مدت ۱۰ روز تا ۲۲ بهمن ماه پذیرای عموم است.

انتهای پیام

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 17638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =