برگزاری اولین رویداد شبکه‌سازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران

اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران پس از برگزاری نشست صمیمانه و کارشناسی بیش از ۴۰ گروه فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و با مشارکت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، اندیشکده شرح و حضور جمعی از فعالین این مراکز برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان با بیان این خبر گفت: این نشست برای اولین بار در سطح کلانشهر تهران در راستای ایجاد شبکه های منسجم و مرتبط با حضور مدیران مراکز، روانشناسان، پزشکان، بهیاران، مددکاران و پرستاران فعال در این مراکز و پرسنل بهبود یافته و فعالین مردمی با هدف بهره مندی و اشتراک گذاری از تجارب ایده ها و بیان و بررسی مشکلات برگزار می‌شود.

او ایده پردازی، شبکه سازی، شناخت و معرفی مدل های موفق، گفتمان سازی تحول، تجربه نگاری مردم سازی تحول شناخت و ترسیم وضعیت مطلوب و جذب خیرین و فعالین مردمی را از جمله سرفصل های مورد بررسی در این همایش برشمرد.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تشکیل شبکه های منسجم و مرتبط بین فعالین این مراکز را مهم‌ترین برنامه این نشست عنوان کرد و افزود: در این همایش تمام افرادی که به هر نحوی در این مراکز زحمت می کشند ضمن تعامل بیشتر به بیان تجارب و ایده های خود در خصوص معتادین متجاهر می پردازند. همچنین در راستای اداره بهتر مراکز و مرتفع شدن معضلات قدم های مفیدی برداشته می شود.

به گزارش سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران این نشست بیستم بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 17711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =