از برگزاری نمایشگاه «خاطرات ماندگار» تا «ورزش کن؛ بلیت رایگان بگیر»

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، اقدامات فرهنگی این شرکت به مناسبت ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

محمد نقیب در گفت‌وگو با شهر، در تشریح اقدامات فرهنگی مترو تهران به مناسبت دهه فجر توضیح داد: امسال پویشی تحت عنوان «پرچم افتخار؛ شهید اقتدار» راه‌اندازی شده است؛ تلاش شد این پویش در تمام بخش‌های مترو تهران هم برگزار شود؛ خروجی پله‌برقی‌های چهارراه ولیعصر (ع) با پرچم‌هایی در ابعاد بزرگ با موضوع همین پویش، تزئین شده‌اند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه برای نخستین‌بار، ورودی ایستگاه‌های مترویی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند با پرچم ایران تزئین شده‌اند، افزود: حدود ۵۰ ورودی ایستگاه مترو به مناسبت دهه فجر با پرچم ایران تزئین شده‌اند؛ همچنین بیش از ۱۰۰ تخته بنر ۸ متری در داخل ایستگاه‌ها نصب شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: نصب ۵۰۰ کتیبه پرچم افتخار داخل قطارها، نصب پرچم ایران در هد قطارها، نمایش و نصب تصاویر اولیه انقلاب در قالبی تحت عنوان «وقایع انقلابیه» در ایستگاه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ «خاطرات ماندگار» در سطح ایستگاه‌های مترو از جمله دیگر اقدامات اجرایی از دوازدهم تا ۲۲ بهمن است.

به گفته نقیب؛ شب ۲۲ بهمن در ساعت ۹ شب و همزمان با صدای طنین الله اکبر، سوت قطارهای مترو به معنی پیروزی انقلاب اسلامی، به صدا درآورده می‌شود؛ در این رابطه 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه فضاسازی حدود ۸۰ ایستگاه‌ مترو به مناسبت دهه فجر از جمله دیگر اقدامات معاونت فرهنگی مترو است، افزود: همچنین طی این ۱۰ روز با همکاری دوستان بسیج و سپاه در تعدادی از ایستگاه‌های مترو، طرح میز خدمت اجرا شده است تا مسافران مشاوره‌های گوناگونی را دریافت کنند.

وی درباره اجرای طرح «ورزش کن؛ بلیت رایگان بگیر» در دو ایستگاه تئاتر شهر و امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: مسافران مترو تعدادی حرکت ورزشی نظیر اسکات انجام می‌دهند و یک بلیت تک سفره رایگان مترو دریافت می‌کنند؛ این طرح به صورت مشترک با فدراسیون ورزش‌های همگانی از روز شنبه آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد؛ همچنین برای شب ۲۲ بهمن، نورافشانی گسترده‌ای در ایوان انتظار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 17749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =