آتش‌سوزی در ساختمان چهار طبقه مسکونی در میدان امام حسین(ع) اطفا شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در میدان امام حسین(ع)، خیابان مرتجایی در ساعت ۱۶:۰۱ ظهر امروز با مصدومیت ۳نفر و بدون تلفات جانی توسط آتش‌نشانان اطفا شد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با شهر، ضمن اعلام خبر حادثه آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در میدان امام حسین(ع)، خیابان مرتجایی در ساعت ۱۶:۰۱ عصر امروز، بیان کرد: سه ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد. محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که هر طبقه یک واحد حدود ۶۰ متری داشت؛ طبقه آخر دچار آتش‌سوزی شده بود و زمانی‌که نیروها به محل رسیدند این طبقه کاملاً شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه عنوان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ساکنان این واحد در داخل خانه بودند و در وضعیت ناایمنی گرفتار شده‌اند. آتش‌نشانان به سرعت خود را به طبقه آخر رساندند و با وجود حجم بسیار دود و آتش، عملیات را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه نیروها در اولین اقدام هر سه نفر ساکن داخل واحد را خارج کردند، افزود: یک مرد ۳۷ ساله، یک زن ۳۵ ساله و پسر ۱۳ ساله در محاصره شعله‌های آتش گرفتار شده بودند که خوشبختانه خارج شدند. البته این سه نفر دچار مصدومیت و سوختگی از نواحی مختلف شده اند.

وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی حریق را اطفاء و از گسترش آتش به دیگر طبقات جلوگیری کردند. در نهایت در ساعت ۱۷:۳۲ عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: 17811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =