پاکسازی مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن با ۳۵دستگاه ماشین آلات و ۴۷۰ نیروی خدماتی

پس از پایان راهپیمایی روز گذشته به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۷۰ نیروی انسانی به همراه ۳۵دستگاه ماشین آلات مختلف در سطح شهر تهران به رفت و روب و جمع آوری پسماند اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار شهر، روز گذشته و پس از برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن که امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اعزام ۴۷۰نیروی انسانی و ۳۵دستگاه ماشین آلات و تجهیزات به ۵پهنه شهر اقدام به نظافت و پاکسازی مسیر کرد.

به طوری که ۱۵۰نیروی انسانی به همراه ۱۰دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه یک -خیابان آزادی- حدفاصل خیابان نواب تا خیابان شهیدان- مسر راهپیمایی را پاکسازی و نظافت کردند. ۴۲ نیروی انسانی به همراه چهار دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۲ -خیابان آزادی-رینگ داخلی میدان آزادی- مستقر بودند.۱۱۷ نیروی انسانی به همراه ۸ دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۳ -خیابان آزادی-حدفاصل خیابان شهیدان تا میدان آزادی (بزرگراه آیت الله سعیدی) - فعالیت کرده و ۹۰ نیروی انسانی به همراه ۸دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۴ -میدان انقلاب تا نواب صفوی- اقدام به رفت و روب و پاکسازی منطقه کردند.

۴۲ نیروی انسانی نیز به همراه پنج دستگاه ماشین آلات (کامیونت حمل زباله، تانکر آب، جاروب بزرگراهی) در پهنه ۵ -خیابان ولیعصر تا میدان انقلاب - مستقر شد تا عملیات رفت و روب را انجام دهند.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 17840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =