برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در منطقه ۱۷

شهردار دارالشهدای تهران از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت محلات و مساجد در این منطقه خبر داد.

رضا شنگی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال در دارالشهدای تهران در ۲۸ محور برگزار شد، گفت: در این ایام مبارک، پرچم پرافتخار ایران در سطح معابر و میادین اصلی به اهتزاز درآمد. همچنین فضاسازی، آذین بندی، نصب بنر، روزنامه، پرچم های الوان و ... در سرای محلات، مساجد و نقاط پرتردد سطح منطقه، حال و هوای روزهای خاطره انگیر دوران پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر منطقه زنده کرده بود.

او افزود: در نخستین روز از دهه مبارک فجر، گلبانگ زنگ انقلاب در مدارس منتخب دارالشهدای تهران با حضور جمعی از مسئولین شهری طنین انداز شد و از برخی از خانواده های معزز شهدا تجلیل به عمل آمد. همچنین همکاری با سازمان بهشت زهرا (س) در اجرای ویژه برنامه جایگاه جلوس، از دیگر اقداماتی بود که به همین مناسبت انجام گرفت؛ در سومین روز از دهه مبارک فجر نیز مراسم معنوی «میهمانی لاله ها» با حضور جمعی از مدیران شهری در مزار شهدای گمنام زمزم، آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، بوستان های بهاران و ابوذر برگزار شد.

شنگی در ادامه با اشاره به برگزاری سلسله جشن های «مساجد، سنگر اسلام» به مدت ۱۰ شب در مساجد سطح منطقه خاطرنشان کرد: این برنامه ها با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه برای نوجوانان به عنوان نسل چهارم انقلاب برگزار شد. همچنین ویژه برنامه های فرهنگی از جمله اجرای گروه های سرود، مسابقات فرهنگی، روایت قصه های انقلابی و ... انجام شد که این برنامه ها با استقبال پرشور شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان منطقه روبرو شد.

شهردار منطقه ۱۷ به برپایی میز خدمت اشاره کرد و گفت: در این ایام میزهای خدمت با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران، سرپرست دادسرای عمومی ناحیه ۱۸، مسئولین شهری و جمعی از روسای ادارات خدمت رسان برپا شد که فرصت مناسبی بود تا شهروندان، مشکلات خود را بدون واسطه و چهره به چهره با مسئولان مطرح کنند.

او افزود: نشست توجیهی و کارگاه آموزشی فعالین مجازی پایگاه های منطقه ۱۷ با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور دختران و پسران نوجوان منطقه، یکی دیگر از برنامه هایی بود که در ایام الله دهه مبارک فجر در سینما بهاران اجرا شد. همچنین فیلم «منصور» در ۵ سانس مختلف با حضور بسیجیان، ائمه محترم جماعات، خانواده محترم پرسنل منطقه، شورایاران و ... در سالن سینما بهاران به اکران درآمد.

شنگی به دیگر برنامه های انجام شده در ایام الله دهه  فجر در منطقه ۱۷ اشاره و اظهار کرد: برپایی کاروان نور (استیج سیار و اجرای سرودهای انقلابی)، استیج ثابت در میادین اصلی منطقه، برگزاری مسابقات مجازی از جمله کتاب خوانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و نقش زن در خانواده و جامعه، مسابقه نقاشی و روزنامه دیواری، پویش پرچم اقتدار (نصب پرچم درب منازل) و نوای انقلاب، نشست های پرسمان دانش آموزی در سرای محلات ، تورهای گردشگری  انقلاب، همایش تربیتی نوجوانان انقلابی، میز خدمت سلامت، برگزاری جشن انقلاب با حضور کودکان مرکز کار پرتو، برگزاری لیگ فوتسال و داژبال بانوان در مجموعه های ورزشی سطح منطقه، مسابقات بومی- محلی بانوان، مسابقات ورزشی شوت پنالتی پدر و پسر،  میزبانی مسابقات ژیمناستیک بانوان مناطق ۲۲گانه و پویش کمک های مؤمنانه از دیگر برنامه هایی بود که در این ایام برگزار شد.

شهردار دارالشهدا خاطرنشان کرد: برپایی استیج فجر انقلاب و نگار گذر انقلاب در باغ راه حضرت فاطمه (س)، ویژه برنامه های «انفجار نور» شامل نورافشانی در ۴۳ نقطه پرتردد منطقه از دیگر برنامه هایی بود که در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه انجام شد.

 انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 17850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =