افتتاح ۵ پروژه شاخص ورزشی و فرهنگی در منطقه ۱۵

۵ پروژه شاخص فرهنگی و ورزشی منطقه ۱۵ همزمان با دهه مبارک فجر به صورت ویدئوکنفرانس توسط شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب گفت: امروز با تلاش شبانه روزی همکارانم در حوزه های فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، مالی و اقتصاد شهری و برنامه ریزی، همزمان با ایام دهه فجر افتخار بهره برداری از ۲۲ پروژه شهری را با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران را داریم.

او به پروژه های افتتاح شده در این منطقه اشاره کرد و گفت: به تفکیک ۳ پروژه فرهنگی و اجتماعی فاخر، ۴ پروژه فنی و عمرانی، ۶ پروژه حمل و نقل و ترافیک و ۹ پروژه خدمات شهری به مبارکی ایام پیش رو به دست خانواده معظم شهدا افتتاح شد.

صباغ به پروژه های شاخص این منطقه اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی مظاهری در محله کم برخوردار شوش و مظاهری برای بهره مندی جوانان با مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای ۴  سالن توپی، رزمی، بدنسازی و آمادگی جسمانی به دست پدر و مادر شهید ابوفاضلی افتتاح شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: مجموعه سرای محله کیانشهر شمالی به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع در ۴ طبقه، زمین چمن مصنوعی محله مسعودیه به مساحت ۶ هزار متر مربع، تامین زیرساختهای مجموعه تفرجگاهی مسگرآباد با وسعت ۱۸ هکتار و احداث مسیر دوچرخه سواری کیانشهر و هاشم آباد به طول ۳ کیلومتر نیز آماده بهره برداری شهروندان عزیز است.

او افزود: امیدواریم سایر پروژه های نیمه کاره را به پایان برسانیم و سال آینده با حمایت های شهردار محترم تهران و اعضای شورای شهر شاهد ساماندهی ورودی جنوبشرقی تهران از بزرگراه امام رضا (ع) و توسعه تفرجگاه مسگرآباد باشیم.

این گزارش حاکی است؛ در ادامه علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب از تلاش مجموعه مدیریت شهرداری قدردانی کرد و با نام مبارک امام جواد (ع) دستور افتتاح پروژه های باب الرضا(ع) تهران را با حضور مادر شهید اسماعیلی و پدر شهید پاشاپور صادر کرد.

آیین بهره برداری از پروژه های شاخص منطقه ۱۵ با حضور معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست  سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۲، رییس دانشکده فنی ولیعصر(عج)، شهردار و مدیران شهری منطقه ۱۵، خانواده های معظم شهیدان پاشاپور و اسماعیلی، معتمدین محل و  اعضای شورایاری برگزار شد.

انتهای پیام

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 17890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =