با واحدهایی که مدارک ایثاگران را تحویل نگیرند برخورد می شود

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در جمع ایثاگران گفت: هر واحدی که مدارک شما را تحویل نگرفت به دفتر ما اطلاع دهید تا فورا با آنها برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، پس از تجمع جمعی از ایثارگران شاغل در بخش های مختلف مدیریت شهری در مقابل ساختمان شهرداری لطف الله فروزنده در جمع آنها حاضر و پاسخگوی مطالبات آنها شد.

 معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در این تجمع گفت: تمام کسانی که طبق قانون مشمول قاعده ایثارگران شدند مدارک را تحویل دهند و کارها را پیگیری کنند که این کار حتما انجام می شود؛ شما چون ذی نفع هستید نگران اتمام قانون نباشید و  مشمول می شوید؛ ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی این بند را برای ۱۴۰۱ تمدید می کند، بنابراین هیچ نگرانی نداشته باشید.

وی افزود: دو یا سه نماینده مشخص کنید و نماینده های شما با ما در ارتباط باشند و کارها را پیگیری کنند؛ شخصا قول می دهم در صورت وجود مشکل ورود پیدا کنم و مساله را حل کنم. همه شما مشمول می شوید. به واحدها مراجعه کنید و مدارک را تحویل دهید. ما نیز به همه واحدها تاکید می کنیم و هر واحدی که مدارک شما را تحویل نگرفت به دفتر ما اطلاع دهید تا فورا با آنها برخورد کنیم.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 17897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =