نشست مشترک شهردار منطقه ۱۹ با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ در نشست مشترک با اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شهر تهران، سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران به طرح و پیگیری مسائل اساسی ناحیه ۳ این منطقه پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست مهدی هدایت شهردار منطقه به اجرای طرح ساخت مسکن در اراضی ناحیه ۳ اشاره کرد که طی مذاکرات انجام شده مقرر شد این طرح پیشنهادی با لحاظ سرانه ها و ایجاد اشتتغال پایدار به منظور تصویب به کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شود.  
شهردار منطقه در ادامه بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار برای تصفیه آب و حل مشکل فاضلاب محلات دولتخواه، اسماعیل آباد و شهید کاظمی پرداخت. در همین راستا نیز تصمیم گیری شد که شهرداری این منطقه بصورت مشترک با فرمانداری تهران برای تکمیل این طرح و مشارکت با شرکت آب و فاضلاب تهران پیگیری های لازم را انجام دهند.
پیگیری راه اندازی مجتمع انتظامی در ناحیه ۳، کلنگ زنی ساختمان کلانتری دوم و تکمیل ساختمان کلانتری سوم، استقرار نماینده بهزیستی در منطقه، تسریع در آغاز عملیات احداث بیمارستان و تعطیلی مراکز غیر مجاز تفکیک پسماند از دیگر مصوبات اجرایی این نشست مشترک بود.

انتهای پیام

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 17902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =