تعامل شهرداری و شورا در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ تهران مثال زدنی بود

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک کار شبانه روزی خوب ظرف ماه گذشته در کمیسیون‌های تخصصی و برنامه و بودجه شورا و در معاونت‌های شهرداری صورت گرفت و نتیجه ارتباط منسجم بین شورا و شهرداری این شد که در یک روز با اراائه خوب شهردار تهران و مدیریت رئیس و نائب رئیس شورا جلسه به خوبی برگزار شد.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در جلسه امروز شورا گفت: امروز یکی از جلسات خوب شورا و شهرداری در دوره ششم در این چند ماه برگزار شد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: درواقع یک کار شبانه روزی خوب ظرف ماه گذشته در کمیسیون‌های تخصصی و برنامه و بودجه شورا و در معاونت‌های شهرداری صورت گرفت و نتیجه ارتباط منسجم بین شورا و شهرداری این شد که در یک روز، خیلی روان و با ارائه خوب شهردار تهران و مدیریت رئیس و نائب رئیس شورا جلسه به خوبی برگزار شد.

نادعلی با بیان اینکه از صبح امروز خیلی روان تبصره‌ها را بررسی کردیم و آخر شب هم به لایحه اصلی بودجه رسیدیم، افزود: تعامل به حدی بالا بود که دو طرف بیشتر در تکمیل کردن یک دیگر برای بهتر شدن روند برنامه‌ها و بودجه کار را پیش می‌بردند؛ یعنی اعضای شورا بسیاری از موارد را در جهت بهتر شدن اصلاح کردند و آقای زاکانی هم استقبال کردند.

وی اضافه کرد: در بعضی از موارد آقای زاکانی نکاتی را مطرح و اعضای شورا در جهت اتفاق بهتر حمایت کردند. تقریبا دو طرف راضی و بی‌مسئله از ابتدا موارد لازم را مطرح کرده و به تصویب رساندند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا سابقه داشته جلسه بررسی بودجه تا این ساعت به طول بینجامد، گفت: مراحل تصویب بودجه سال یا به چند روز ممکن است برسد و یا در یک روز انجام شود. تلاش ها بر این بود که چون تعامل خوب بود و مشکلی وجود نداشت در همین یک روز کار به نتیجه برسد، که سرانجام این اتفاق افتاد.

نادعلی در پایان عنوان کرد: این اتفاق نتیجه تلاش یک ماه کار شبانه روزی شورا، شهرداری و خصوصا کمیسیون برنامه و بودجه شورا بوده است؛ در این مدت روی لایحه بودجه کار شد و چکش کاری های لازم انجام شد و کار قابل دفاع است.

انتهای پیام/ 

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
کد خبر: 17951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =