آتش‌سوزی در خیابان مالک‌اشتر جان یک مرد را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مالک اشتر، بین خیابان کارون و قصرالدشت خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با شهر، ضمن اعلام حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مالک اشتر بیان کرد: ساعت ۲۳:۱۹ شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده می‌شود و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتشنشانان در مدت چهار دقیقه به محل حادثه می‌رسند، گفت: مشاهده می‌شود که در یک ساختمان سه طبقه مسکونی تک واحدی، در طبقه آخر که یک واحد حدود ۷۰ متری است، آتش‌سوزی رخ داده و این واحد به صورت کامل شعله‌ور شده است.

وی ضمن اشاره به زبانه کشیدن آتش از پنجره‌های ساختمان به بیرون، عنوان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز می‌کنند و ساکنان طبقات پایین‌تر، پیش از ورود آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند.

ملکی در ادامه اضافه کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک مرد حدود ۵۳ تنها داخل واحد طبقه آخر محبوس و گرفتار است؛ آتش‌نشانان با وجود شعله‌های شدید و حرارت بالا، عملیات نجات را آغاز کردند و همزمان با اطفای حریق، جستجو را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در نهایت پس از دقایقی آتش‌نشانان با پیکر بی حال یک مرد داخل اتاق خواب مواجه شدند، اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس این مرد بر اثر جراحات وارده، جان خود را از دست داده بود و این عملیات در ساعت ۱:۳۱ بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 17960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =