اجرای برنامه‌های فرهنگی «مهر پدری» در محلات منطقه ۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ با تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ماه رجب گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام پربرکت رجب برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با عنوان "مهرپدری" اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،کاظم داودی با اشاره به اینکه رجب ماه با فضیلت و فرصت گرانبهایی برای خودسازی و رجوع به پروردگار است که می‌توان از برکات آن بهره‌های فراوانی برد، گفت: همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت علی (ع) و روز پدر،  تکریم پدران شهدا  و همچنین برنامه های فرهنگی و ... با محوریت «مهر پدری» پیش بینی شده است .
 او افزود:  تقدیر از پدران شهر با اهداء گل در معابر و میادین و بوستان های پرتردد توسط نوجوانان دهه ۸۰ از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
او به برگزاری جشن میلاد امام علی علیه السلام در بوستان شهرآرا اشاره کرد و گفت: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های فرهنگی ، مولودی خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی، از پدران نمونه تقدیر می شود.
به گفته داودی؛ تجلیل از پدران شهید در نواحی و محلات، دیدار پدران سالمند در خانه سالمندان نگار در ناحیه ۶ همراه با توزیع گل و شیرینی، و غبار روبی گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه هایی است که با هماهنگی نواحی اجرا می شود.

انتهای پیام 

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 17972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =