تزئین معابر ورودی جنوب تهران با فرش گل‌های بهاری

معابر ورودی جنوب شهر در محدوده منطقه ۱۹ با اجرای فرش‌های گل، رنگ و بوی بهاری به خود گرفته‌اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰۰ متر مربع فرش گل در معابر این منطقه گفت: در همین راستا ورودی بزرگراه خلیج فارس، پل شهید صنیع خانی، پل واقع در انتهای بلوار شقایق به بزرگراه شهید تندگویان، پل حرم و ضلع شمال بوستان ولایت مزین به فرش های گل شدند.
او با بیان اینکه فرش های گل در سایر معابر منطقه نیز در راستای استقبال از فصل بهار اجرا می شود، افزود: طی این فعالیت معابر منطقه با گل های بنفشه، شب بو و لاله تزیین و معطر شدند.
به گفته هدایت؛ در آستانه سال جدید، بوستان های منطقه نیز با رنگ آمیزی المان ها و کاشت فضای سبز نونوار می شوند. در همین راستا ضن رنگ آمیزی مبلمان پارکی بوستان های ولایت، شریعتی، نرگس، شادی، ۲۲ بهمن و افرا، ست های بازی معیوب در این بوستان ها درحال مرمت و بازسازی هستند.  
شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره برداری از بوستان وصال، این منطقه در حال حاضر از ۷۰ بوستان برخوردار است که اقدامات برنامه ریزی شده برای بهسازی و رسیدگی به آن ها تا پایان طرح استقبال از بهار با هدف زیباتر شدن نمای بوستان ها ادامه دارد.

انتهای پیام

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 18032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =