طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۲ گفت: در راستایی پاسخگویی به مطالبات شهروندان و کاهش بار ترافیک، با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در تشریح برنامه مدیریت شهری برای ساماندهی دستفروشان در محله صادقیه و ستارخان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی  ناشی از کوئید ۱۹ که معیشت تعدای از شهروندان را  دچار مشکل کرده است،مدیریت شهری تلاش دارد تا ضمن رعایت حقوق شهروندان در رفع سد معبر شهری،طرح ساماندهی دستفروشان را اجرا کند.
او افزود: بدین منظور با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری مکانی جهت استقرار این افراد در نظر گرفته شده است تا ضمن رفع معضلات ناشی از سد معبر، معیشت دستفروشان دچار مشکل نشود.
صالحی با اشاره به اینکه خیابان ستارخان و صادقیه به لحاظ وجود مراکز تجاری و رستوران ها از جاذبه سفر برخوردار است، افزود: پدیده دست‌فروشی و بساط‌گستری در حاشیه خیابان‌ها، یکی از موضوعاتی است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای ساکنین محله، مشکلات ترافیکی را در این خیابان ها ایجاد کرده است.
او گفت: طرح ساماندهی دستفروشان محله صادقیه با رعایت ملاحظات اجتماعی و حفظ کرامت آنها در روزهای پایانی سال  انجام می شود.

انتهای پیام 

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 18075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =