اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از هدررفت آب در فضای سبز منطقه ۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از اجرای عملیات لوله‌گذاری و اصلاح شبکه آبرسانی در حاشیه معابر محله خاورشهر و والفجر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی بر اهمیت موضوع کمبود آب در کشور و  لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستمهای نوین آبیاری تاکید کرد و گفت:  یکی از ملزومات استفاده مطلوب ایجاد شبکه آبرسانی جهت امور فضای سبز شهری است.

به گفته او؛ باتوجه به اهمیت توسعه و نگهداری فضای سبز شهری، اداره فضای سبز منطقه به منظور تسهیل در آبیاری با آب خام نسبت به عملیات لوله گذاری هزار و ۷۰۰ متر طول در دو محله خاور شهر و والفجر اقدام کرد.

استرابی به عملیات اجرایی شبکه آبرسانی در محله خاورشهر در ناحیه ۸ اشاره کرد و گفت:  در این پروژه ها، ۱۳۰۰ متر طول اجرای عملیات آبرسانی بمنظور آبیاری بهینه  فضای سبز انتهای خیابان سیزدهم به طرف میدان لاله ها و سرای محله (بوستان چنار) تا تصفیه خانه انجام و در فاز دوم نیز ایجاد شبکه آبرسانی در فضای سبز ابتدای خیابان جورابراهیمیان تا خیابان چهاردهم نیز به اجرا درخواهد آمد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه گفت: عملیات اجرایی شبکه آبرسانی فضای سبز خیابان ابومسلم محله والفجر در ناحیه ۶ به طول ۴۰۰ متر نیز انجام شد.

انتهای پیام

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 18087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =