امپریالیسم رسانه‌ای در تلاش است که نقاط مثبت نظام را منفی جلوه دهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رهبر معظم انقلاب به این نکته تاکید دارند که نیروهای انقلابی حق ندارند موضع بی تفاوتی در مقابل این جریان بسیار خطرناک داشته باشند، چرا که امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کند نقاط مثبت نظام را منفی کند و عملکرد و ناکارآمدی نظام در حل معضلات کشور را جلوه دهد، در حالی که چنین چیزی نیست. 

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری یکشنبه- ۱ اسفند ۱۴۰۰- در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر گفت: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در سالروز قیام مردم تبریز را شنیدیم و فکر می‌کنم ایشان نکات بسیار ارزشمندی را فرمودند. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یکی از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلف مطرح کرده و بیشترین تمرکز ایشان روی آن بود، بحث جهاد تبیین است و این که نیروهای انقلاب اجازه ندهند افرادی با سیاه نمایی، تقویت نقاط ضعف و تضعیف نقاط قوت موجب ناامیدی، دلسردی و جدایی مردم از نظام شوند. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به این نکته تاکید دارند که نیروهای انقلابی حق ندارند موضع بی تفاوتی در مقابل این جریان بسیار خطرناک داشته باشند، چرا که امپریالیسم رسانه‌ای تلاش می‌کند نقاط مثبت نظام را منفی کند و عملکرد و ناکارآمدی نظام در حل معضلات کشور را جلوه دهد، در حالی که چنین چیزی نیست. 

سروری بیان کرد: جهاد تبیین یعنی این که نیروهای مجاهد در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی گام بردارند، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند واجب است که اشراف و اطلاعات خوبی از دستاوردهای انقلاب داشته باشیم و بتوانیم در مصاف با حرکت دشمن با روشنگری و مطالبه‌گری در چارجوب نظام حرکت کنیم و معضلات را رفع کنیم و پاسخ روشنی به حرکت دشمن داشته باشیم. 

نایب رئیس شورا ادامه داد: امروز روز عدالت اجتماعی است و مهم‌ترین موضوع شورای انقلابی بحث عدالت و حرکت در مسیر آن است؛ هر اقدامی که برای مردم انجام دهیم، حرکت در مسیر عدالت است. 

وی عنوان کرد: امیدواریم بودجه ۱۴۰۱ که به زحمات شورا و شهرداری تهیه شد در سال آینده زمینه‌های عدالت را فراهم کند؛ در بودجه ۱۴۰۱ تلاش کردیم که مخروط اجتماعی را جابه‌جا کنیم و اولویت به سمت مناطق محروم‌تر باشد و ان‌شاءالله سال آینده خدمت در مسیر عدالت است و کاهش فاصله شمال تا جنوب را شاهد خواهیم بود. 

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 18107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =